dijous, 17 de novembre del 2016

Restaurant Can Sous, l'Ametlla del Vallès

Restaurant Can Sous, l'Ametlla del Vallès (Vallès Oriental, BCN)
17/11/16
Preu: 15€
Puntuació: 7
Tanca dilluns

Revisió Febrer'24: Preu 25€ / Nota: 6

Febrer'24: ha empitjorat i molt, amb un preu desorbitat, no justificat. Només salvaria el bacallà amb seques, tot i que les croquetes d'aperitiu estaven bé. En quan als canalons d'espinacs, molt fluixets. Tenint en compte el preu, no el recomano pas. Ho sento.

2016:

Una amiga de la Garriga em va recomanar aquest restaurant, després de comentar-me que, al seu poble, no hi havia res que valgués la pena. M'ho crec. Els garriguencs són així, que hi farem. Anem x feina!!
Masia d'una relativa antiguitat, ubicada en un mirador impressionant, amb vistes al Montseny. Disposició de les taules perfecte, tracte cordial i amb un 'tot inclòs' (refresc, cervesa o vi + aigua + cafè). Això m'ha agradat.
El meu mentó em va dir una vegada: "Si vols saber si hi ha un bon cuiner al darrera, demana les croquetes casolanes". Així ho he fet, de bolets, i més concretament, de ceps: molt bones, acompanyades d'una amanideta i les asquerosetes olivetes de sempre (em fa angúnia inclús escriure el seu nom). De segon, sepietes arrebossades, tendres, meloses, on han fet servir oli nou, i no reutilitzat 40 vegades. El postre, fabulós: gelat de Xixona amb ratafia!! M'encanta el gelat de Xixona i encara més la ratafia!!! El cafè, deliciós.  Avui he prescindit del vi pq... tenia molta calor (ho sento, Manel, no ho faré més). Cervesa d'arròs, de la dolenta, però fresqueta.
No em fa falta massa més. Hi tornaré!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada