dijous, 17 de novembre del 2016

Restaurant Cairat, Falset

Restaurant Cairat, Falset (Priorat, Tarragona)
Octubre'16
Preu: obsequi
Puntuació: 8,5

El restaurant Cairat de Falset ha estat un plaer pels sentits. Maridatge amb vins DO Priorat i Montsant, amb un tracte exquisit, on la Mercè (la propietària) ens ha donat una lliçó magistral de bona cuina i s'ha mostrat com una gran sommelier. Espectacular. Les postres: pastís de garrofa... bestial!!! Quan m'he aixecat de la taula per pagar els extres i m'ha dit: 'No m'has de donar res, tot inclòs', no he pogut aguantar l'emoció i he plorat!! No m'ho podia creure!!! 
Per cert, comentar de l'existència de cerveses artesanes de la zona en aquest restaurant, cosa important avui en dia pels que no agrada el vi.
Després, passejada per Falset. Poble interessant, amb molta història, que guarda moltes coses del passat; i a part de l'interès pel territori, caminar sempre ajuda a pair la possible gatera motivada per la ingestió de l'or roig, grana i transparent. Ja m'enteneu... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada