dimecres, 2 de novembre del 2022

Restaurant el Racó de Ca l'Eli, Sta Mª de Palautordera

Restaurant el Racó de Ca l'Eli, Sta Mª de Palautordera (Vallès Oriental)

Novembre'22
Preu: 20€
Nota: 6,9

No està malament, no gens. Però el tal Eli (Eliseu o Elies o Elisard, no ho recordo) no li calen àvies¡¡¡ Mare de Déu Senyor, quin espectacle d'home¡¡¡ Frases per a la història: "sóc un gran cuiner", "molts dels que se les donen de grans cuiners no en saben gaire res", "m'agradaria tastar el que fan i jutjar-los, molts caurien davant dels meus comentaris".... i ja no diguem comentaris sobre el personal, perquè ell no cuina, només assessora al cuiner i li diu com ha de fer les coses, impressionant l'ego d'aquest bon home. Tot humilitat i modèstia, una gran home...

Local correcte, una mica fosc, demodé (hi porta més de 30 anys fent de cuiner, ara de cambrer). Però segons m'ha fet saber, ell és "un molt bon cambrer, professional, que mira tots els detalls, perquè de cambrers n'hi ha de molts tipus i la majoria no valen res¡¡¡", cito textualment. Un espectacle, pim, pam, pim, pam¡¡¡

El primer, bunyols de bacallà de bossa¡¡¡ Quan li he preguntat pels bunyols, la resposta ha estat la següent: "Fem càtering per una empresa d'aquí prop, i no volen pagar un preu decent pel menú; els bunyols els tinc per a ells. Tot lo demés és casolà, res és congelat". He flipat, jo he pagat 20€¡¡¡
Bé, hi havia croquetes casolanes i no les he triat, per burro, però perquè pensava que els bunyols eren casolans també. Com sempre, en la meva línia de cagar-la últimament. L'amanida d'acompanyament molt bona.

El segon, espectacular, vedella molt melosa amb bolets i carxofes, genial, res a dir. Quan m'ha dut el plat m'ha dit, atenció al comentari que us juro que és cert: "Si és tan bona com aparenta ser-ho xalaràs, noi, avui. Segur que ho faràs, és boníssima". Brutal, aquest home, aneu-hi, si us plau¡¡¡

Postres, m'ha recomanat el pastís de formatge, i jo he demanat iogurt, a lo que m'ha dit que no havien rebut productes làctics avui. Bé, al final he agafat el que m'ha dit i era molt bo, la veritat, cremós, suau, res a dir.

Cafè molt dolent, aigua, pa de panificadora i un vi de Carinyena força bo, una copa. M'ha ofert vins de més categoria i li he dit que no. M'ha comentat que ell sempre prefereix vi bo, quan va a dinar, i que si li agrada es fot l'ampolla sencera, amb dos collons¡¡¡¡ Espectacular, vull ser com ell¡¡¡

El preu no inclou l'IVA, curiós, 16€ + IVA més cafè. Ja ho veieu...

Més comentaris: "Li he dit al cuiner que no faci servir bols escantellats, però no em fa cas". He pensat: llença'ls, collons, o canvia'ls¡¡¡ Quins pebrots, pobre noi...
Diu que el cuiner li retreu els comentaris que els hi fa als clients sobre ell, perquè els sent, i és que la cuina és oberta, cosa que fa que surti alguna olor, bona, però que l'acabis patint. També veus com cuinen en tot moment, curiós. De veritat, terrible aquest home. Ha acabat dient: "És un bon cuiner, li he ensenyat jo tot, però li falta personalitat, l'has de guiar sempre". He estat a punt de caure de la cadira enrere com als dibuixos japonesos, meravellós aquest home¡¡¡

Bé, també m'ha dit que esperava molta gent però només hi havia 4 de les 15 taules plenes. No ho sé, contrastos, aneu-hi, i no demaneu els bunyols, tot lo demés és molt bo, a un preu un pèl car.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada