dimecres, 16 de novembre del 2022

Restaurant Taverna d'En Mingo, St Celoni

Restaurant Taverna d'en Mingo, St Celoni (Vallès Oriental)

Novembre'22
Preu: 17,20€
Nota: 7,3

Una Xandri (no de St Cugat, de Gironella) m'havia fet saber de l'existència d'aquest petit restaurant a St Celoni, i com estic en període de nous descobriments, doncs cap allí que he anat¡¡¡

El restaurant és petit, acollidor, però una mica claustrofòbic, i aquesta sensació suposo que s'ha vist aguditzada pel fet que, tot i que havia reservat taula, no la tenien quan jo he arribat, totes eren plenes (les poques taules que hi ha, totes molt juntetes, estan ubicades de manera que pots escoltar les converses dels altres comensals, en un sistema de sofà-cadira, tan de moda últimament al Vallès, allí on vaig a parar). Total, que la noia, trempada ella, n'ha agafat una de fora la terrassa, i amb un parell d'ovaris l'ha col·locat allí, en un forat que quedava, prop de la barra i de la vinoteca¡¡¡ He flipat, i m'ha dit: "Aquí estaràs molt bé". Boníssim¡¡¡¡ Sí que n'he estat de bé, força bé, però el noi que tenia a la taula del costat, estava a 5 cm¡¡¡ Li notava les pulsacions del cor, les escoltava, una persona molt tranquil·la, 65 pulsacions per minut...

Bé, una anècdota més en un dia preciós, on he travessat el Montseny per poder arribar a la zona del Baix Montseny, per fer menys km's (Moià és just a l'altra banda de Sta Mª de Palautordera i el Montseny ara està preciós).

De primer, albergínia amb verdures i bolets, gratinada amb formatge, molt bona. Acompanyada d'una amanida que, sincerament, hi sobrava¡¡¡ Semblava un conill, menjant, Mare de Déu Sr, quan de verd¡¡¡

De segon, mandonguilles amb bolets i una salseta ben bona, no com les de mamà (insuperables) però molt bones, res a dir.

El iogurt amb gerds, a Fe de Déu que era casolà, molt bo. Una copa de vi de la casa correcte, un pa de panificadora i aigua gran.

Un preu assequible, tot i que continuo sense cobrir. Per tornar-hi. Gràcies, Xandri. I és que em varen tancar l'Aroma l'any passat, i en Santi va morir ja fa molts anys, amb el que m'havia quedat un buit molt gran, a St Celoni...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada