divendres, 11 de novembre del 2022

Restaurant K FE Sant Rafel

Restaurant St Rafel (Sant Rafel, Eivissa)

Novembre'22
Preu: 18€
Nota: 2

Espantós, horrible, i desagradable. I és que a Eivissa sempre hi tinc problemes per menjar-hi bé a un preu raonable, igual que a Andorra (allí ja hi tinc els llocs triats, hi vaig més sovint i parlen el meu idioma, tot és més fàcil).

El restaurant crida l'atenció des de fora, no és lleig, però quan hi entres, ai¡¡¡ El porten una gent oriental molts atents, com sempre, que et conviden a seure on sigui. La calor era extrema aquell dia de novembre, i ningú té l'aire ja posat, amb el que vaig seure prop de la porta d'entrada que era oberta de bat a bat. 
Menú 9,90€, més tot lo demés a part, és clar. No vaig trobar res més per allí i a més tenia una mica de pressa per dinar i continuar la feina.

Arròs no 3 delícies, ni 4... 5 delícies¡¡¡ 5 delícies¡¡¡ Bé, no les vaig saber trobar les delícies, però després de posar-hi un bon raig d'oli molt generós i sal, va millorar una mica, lo millor de l'àpat.
El tros de salmó després era per analitzar-lo amb molta atenció: a la taronja, i és cert que era de color molt ataronjat, no rosat, taronja potent, com si li hagués tocat el sol, un taronja pujat. Bé, ressec i dolent com la mare que va parir Déu, pobret. Bah, res més a dir, passo. La taronja no hi era, per cert. I ple d'espines el malparit com no havia vist mai...
Postres, un gelat amb pot de plàstic com els de la Festa Major de Cellers, de llimó. Bastant mediocre.
Aigua i una copa de verdejo, i un tallat. 

El dia va ser espantós, pel dolor d'esquena molt pronunciat, per les 5 hores de cotxe i avió, per les esperes a l'aeroport, per les visites llarguíssimes a clients, i no sé què més, tot va anar malament. Però ja ha passat, va ser un dimarts black, o com en diguin.

No hi aneu¡¡¡¡ Mai¡¡¡¡ Sense fotos, passo, les cadires tenien un Kg de merda, pobretes, pesaven 35 kg cadascuna. Eren de menjador de casa, com les d'abans, amb un bon gruix, còmodes si haguessin estat netes, al no estar-ho movies la ullera per aviam on podies quedar-te menys enganxat.
Una illa amb una atracció brutal, i molt bona gent... abans família, ara bons amics...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada