dilluns, 20 de febrer del 2023

Restaurant Can Josep, St Pere de Ribes (Garraf)

Restaurant Can Josep, St Pere de Ribes (Garraf)

Gener'23
Preu: 18€ (menú cap de setmana)
Nota:6

El millor d'aquest restaurant és el preu i la carn, curiós com fan la carn a la brasa, al punt, boníssima, a l'estil argentí. Només per això ja val la pena anar-hi.

Però hi ha moltes coses que resten, o com a mínim és el que vaig pensar l'altre dia, vist el que em vaig trobar. 

Hi anava amb el meu altre germà, en Maume de St Pere, que se'ls coneix tots, el puta. I em va dir que m'agradaria. Amb ell sempre li han agradat els restaurant més modestos, i això és el que és aquest restaurant, molt modest.

Local no gaire bonic, ben aprofitat, mal insonoritzat (ens van tocar tots els xonis i les xonis de St Pere de Ribes, no es podia ni parlar, us ho juro).

De primer un pica-pica molt intens: croquetes bones, el pernil amb un color estrany, amanida correcta, pebrots del piquillo boníssims i crec que no em deixo res.

De segon la carn, acompanyada de patates molt bones. Entranya i vacío les peces escollides. Les postres no les recordo...

El vi de bota no era gaire bo, però... (n'hi ha de pitjors)

Aigua i un tallat, i una mica de pa, bo. El preu molt raonable, i el servei un pèl lent perquè també vàrem arribar a l'últim torn, quan el local estava ple, però molt agradables, això sí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada