Facciamo Farina, Sant Cugat del Vallès
Març
Nota: 8
Preu: 35€
Na Blau va voler anar a dinar aquí, doncs aquí. Molt bon restaurant italià, amb uns vins sublims, d'allà
Pizza meravellosa, raviolis de pera i gorgonzola, albergínia amb burrata. Tot molt bó
El vi era un Montepulciano, espectacular em va semblar
Postres meravelloses
Per tornar-hi, no s'hi pot reservar taula: doncs a fer cua o anar-hi molt aviat, toca¡¡
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada