Restaurant Raviolo, Manresa (Bages)
Maig'26
Preu: 26€
Nota: 8,5
Molt i molt bé en aquest restaurant amb taules una mica encaixonades per aprofitar-hi l'espai una mica reduït, però.
Tovallons com Déu mana, estovalles de fil, tot molt i molt bonic
El menjar, he llançat el tiquet i no recordo ben bé el que vaig menjar, però sé que l'arròs em va agradar i molt.
Hi tornaré moltes vegades, perquè a Manresa costa menjar-hi bé al menú.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada