Restaurant Nonna Flo, St Feliu de Guíxols (Baix Empordà)
Juny'26
Preu: 61€
Nota: 8
Em va agradar molt, i a més vàrem menjar fora, en una tauleta davant la platja, en un dia que no hi feia calor. Molt bonic.
Però n'esperava molt més...
Les crítiques eres estratosfèriques. La burrata era molt bona, però n'esperava més encara...
Els meus spaghetti sublims, això sí, amb cloïsses.
L'afogato crec que eren les meves postres, una pasta fullada sobre d'una crema meravellosa, em va entusiasmar¡¡¡
El vi, un Albariño, "Pazo Señorans", notable
Per tornar-hi també, un dia hi hem de provar les pizzes, es veu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada