dimarts, 26 de setembre del 2023

Restaurant Àgape, Vic

 Restaurant Àgape, Vic (Osona)

Setembre'23
Preu: 23€
Nota: 6

Restaurant vegetarià molt bonic, al costat del temple romà de Vic. En un edifici preciós, ocupa una bona part de la primera planta del bloc, molt prop de la rambla.

S'hi menja bé, de fet vaig trobar que de més a menys en el meu cas. El millor uns fideus de fajol, estratosfèrics, però el segon (que duia bacallà, una espècie de bunyols amb una arrebossat estrany i difícil d'empassar), doncs ja no tan bo. Les postres no les recordo, mala senyal, poc dolces, això sí.

El vi blanc boníssim, ecològic, i poc més en puc dir. 

Cafè, un pa que no em va tirar massa i aigua van acompanyar l'àpat. 
La presentació dels plats bona i el local molt bonic, però no és el meu estil de lloc, és així, i per això igual no estic sent del tot objectiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada