dimecres, 17 de maig del 2017

Restaurant La Cabana, Berga

Restaurant La Cabana, Berga (Berguedà, BCN)

Maig'17
Preu: 17,85€
Puntuació: 7
Telf 938210471

Per què mai serà un gran restaurant? Punts febles:

 
- el vi s'ha de dur a taula al mateix temps que l'aigua, un Empordà blanc força correcte que compartíem entre els diferents comensals. S'ha de poder tastar en dejú.
- la disposició de les taules: sobraven les tauletes entre taules que formaven un passadís central, que és on m'ha tocat, és clar. Cada vegada que passava un cambrer, vinga!!! Gràcies a Déu, les dos parelles que m'han tocat a cada costat no cridaven, però m'han convidat a menjar un bistec boníssim mentre em fotia les postres...
- el cafè: es porta a taula quan el comensal ha acabat les postres, no alhora. Es poden fer excepcions, però sempre si són consentides.

Coses bones?: preciós, en una talaia on es divisa tot el Berguedà sud i part del Bages. Molt modern, agradable i lluminós. Fins i tot la toilette és de luxe!!!

L'amanida de tomata i sardina, correcta, sense massa més (l'oli espectacular, de la Granadella). De segon, un lluç a la basca, també correcte, però cuinat de manera que li faltava intensitat, massa suau pel meu gust.
Postres: fruites amb gelat i escuma de iogurt: boníssim. El cafè, deliciós.


Per cert, un aperitiu fabulós: favetes amb botifarra esparracada i unes patates xips casolanes (lo millor de l'àpat).

Ple de gom a gom perquè és un lloc magnífic on s'hi menja bé, "apijat" però mica barat.
Tot i que la cuina no és tan refinada, em quedo amb el restaurant St Marc (dimecres tancat) (2020 ja no¡¡¡ va davallant!!! )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada