dimecres, 10 de maig del 2017

Restaurant Exquisit, Igualada

Restaurant Exquisit, Igualada (L'Anoia, BCN)

Maig'17-10/17
Preu: 13,90€
Puntuació: 8

No li pots posar a un restaurant el nom d'Exquisit i... ja m'enteneu. Això ja m'ha posat la mosca al nas. Entro, i penso: 'Collons!!'. Em sento i miro la carta, i penso: "Collons!!". Em porten el vi i l'aigua i penso: "Carall!!".


De primer unes verdures a la brassa, amb un formatge no del tot fos a sobre, com si d'una barda dalt de Montserrat es tractés; correcte. He hagut de corregir el punt de sal.
L'hamburguesa de vedella poc feta amb ceba caramelitzada, ketchup casolà i patates al forn, espectacular!!!!!
Postres, un iogurt de cabra meravellós.


Cafè bo. L'aigua, Bezoya. El vi, tarragoní, molt bo, esmorteït, suau en boca, amb un caràcter poc pronunciat, que es deixava acaronar per la llengua, sense més.

Ara ve lo dolent: hi has d'anar amb el psiquiatra, ja que l'angoixa que t'agafa quan veus la gent a 200 per hora en un parell de menjadors grans i bonics, és terrible. La gent té un temps per deixar la taula, et conviden a marxar ja que el segon torn espera, i això senyors, és un error. Algun dia molt llunyà, les coses poder no us aniran tan bé, exquisits, i llavors les presses ja no hi seran. Si us funciona així, endavant. Jo no en sóc partidari.

Octubre'17: el flam de mató amb crema cremada és un dels millors postres que he provat mai en 44 anys. Algú ho havia de dir...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada