dijous, 6 d’abril del 2017

Fonda Sala, Olost de Lluçanès

Fonda Sala, Olost de Lluçanès (Lluçanès, BCN)

Abril'17
Preu: 13,30€
Puntuació: 6

Tenen cerveses artesanes (Vic i Maresme).

Fa aproximadament 20 anys hi vaig anar amb el Manel i en tenia un molt bon record. En una d'aquelles moltes sortides gastronòmiques que feiem, doncs hi vàrem anar a parar. I és que, en aquella època, era un molt bon restaurant. També és cert que menjàrem a la carta i sense miraments (amb el Manel sempre era així).
Avui no ha estat tan bé, i això que m'he hagut d'esperar 10 minuts x trobar taula. Ple de gom a gom, en un poble on s'hi ha d'anar expressament per anar a parar allí. I el teixit  empresarial del Lluçanès no és que sigui gaire gran (Olost sí té un polígon, al igual que Prats, o St Bartomeu del Grau). Hi havia bastants comercials!!! Carai...
Un suc d'aperitiu, unes seques amb un tall de bull blanc de primer, i uns calamars a la romana frescos de segon, però que no m'han deixat satisfet, correcte però mediocre, tot en general. La crema, sense cremar, el millor de tot.
El vi correcte (DO Catalunya) i avui tallat descafeïnat (o sigui, res a dir).
Estaven completament desbordats, no m'han parat taula fins passada una bona estona, no m'han passat a demanar fins que hi han pensat, el beure ha arribat tard, el pa ni l'han dut, i alhora de cobrar, igual. Un desastre total. Però els records d'aquell dia, ara fa ja més de dos dècades, molt presents...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada