dijous, 12 de gener del 2023

Restaurant el Racó de l'Esportiu, Llinars del Vallès

Restaurant el Racó de l'Esportiu, Llinars del Vallès (Oriental)

Gener'23
Preu: 17,90€
Nota: 5,5

Buscant coses més econòmiques em trobo amb llocs tristos, gastronòmicament parlant, on la mediocritat predomina per damunt de totes les coses, a pams.

Espinacs amb poc pernil, i un allet no gaire fregit, semblava bullit. Bé, res a dir.
Hamburguesa al punt, m'han dit; punt el que li haurien donat al cambrer si se l'hagués tirat al cap, Déu meu. Amb patates congelades i un pebrotets d'aquells petitons. 

El iogurt boníssim, les coses com són. 

El vi era per denunciar al celler, a l'enòleg i al mateix restaurant, no tenen dignitat o què? L'aigua boníssima. El tallat, no m'he atrevit a demanar cafè, correcte.

El lloc és molt agradable, al costat del poliesportiu de Llinars (en forma part), amb tovallons com Déu mana i estovalles, taules bastant juntes però acceptables, i un servei atent, però una mica xafarder (criticaven els comensals d'una de les taules perquè volien pagar només lo just i posaven pegues als extres). A mi m'han cobrat l'aigua, increïble. Però no és un lloc gens desagradable, és així, i molt tranquil (no estava ple ni de conya, no m'estranya)

No hi tornaré més, ja pagaré els 20€ i escaig de rigor i posaré diners de la meva butxaca però menjaré com Déu mana. M'he fotut de mala llet quan he sortit d'allí.

No cal que hi aneu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada