dijous, 19 de gener del 2017

Restaurant Ca la Càndida, Sant Quirze de Besora

Restaurant Ca la Càndida, Sant Quirze de Besora (Osona, BCN)

Gener'17/Febrer'17
Preu: 12,50€
Puntuació: 7,5

Excel·lent, bonic, bastant gran (tres menjadors, i a mi m'ha tocat el més bonic i acollidor) i ben ubicat. Crec que sempre està de gom a gom, i no m'estranya.
Quan et donen una carta amb 45 plats, penses: "No pot ser".
Quan he acabat de llegir-la (30 minuts després), hi ha hagut un plat que m'ha deixat bocabadat: canalons de llamàntol!!! Sí, de llamàntol!!! A Sant Quirze de Besora, al costat del Ter glaçat!!! No és que l'hagi vist, el pobret llamàntol, però us puc assegurar que la presentació, el gust i la beixamel eren d'un nivell molt alt. Genials!!!
De segon, unes galtes de vedella amb ceba i safanòria. El problema és que me n'han posat dos, i no he pogut amb les dos, impossible. Molt bones, això sí.
I per acabar, les postres: un dels millors flams que he tastat mai a la meva vida (juntament amb el de Cal Costa, d'Esterri d'Àneu). Impressionant, sublim, deliciós el flam que avui m'han posat sobre la taula; sobrava la nata artificial de pot, però el flam... Era de ratafia (Bosch, és clar) i anous (sí, dins hi havia trossets de nou). Cremós, espectacular.
El pa molt dolent, el vi correctíssim, de Girona i etiquetat amb el nom del restaurant. L'aigua, d'osmosi. El cafè, millorable però correcte.
Ja ho sabeu, aneu-hi!!! Sant Quirze de Dalt, el que està tocant Ripoll.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada