dimecres, 24 de novembre del 2021

Restaurant Xaloquell, St Salvador

Restaurant Xaloquell, Sant Salvador (El Vendrell)

Novembre'21
Preu: 30€
Nota: 7,3

Restaurant al barri de St Salvador del Vendrell, on hi vàrem anar amb la família d'Albinyana de Cal Milà - Cal Diabló, i on vàrem gaudir d'un bon àpat i una molt bona sobretaula. 
El restaurant molt elegant, un bon lloc on anar a dinar, la primera impressió ja m'avisava que així seria. El que no m'esperava és el preu del bon menú de cap de setmana que ens varen servir, això ho vaig trobar sorprenent, ja que la qualitat i el preu estan molt compensats.
De primer, uns ous amb cansalada, pèsols i favetes, bons però una mica fats. Un plat interessant.
De segon, un suquet amb rap, lluç i un escamarlà, molt bo, però amb un suquet poc líquid, molt bo però sense gaire "suc", gens clàssic. Boníssim, però una altra vegada fat, curiós. 
Les postres, una tatin, correcta. Bona, sí, les postres són sagrades.
El vi blanc, del Penedès, correcte però sense més pretensions; al tractar-se d'una taula amb 7 comensals, suposo que el correcte era posar dos ampolles de vi, però la segona la varen obrir amb les postres, ja. L'únic error del servei va ser aquest en tot l'àpat.
Aigua sense gas, pa i un cigaló dels que m'agraden gràcies al suggeriment del fill del meu cosí, el Genís, un encant de nano, tot sigui dit.
Per tornar-hi, amb unes taules i cadires confortables, on tot i que ens va tocar al ben mig d'un gran menjador, em va semblar que durant tot l'àpat érem sols¡¡¡ Increïble. 
Taules molt ben ubicades, servei molt professional i, senzillament, un lloc per tornar-hi. Algun dia tocarà anar-hi per tastar altres plats.
La xerrada amb el cosí Xavier sobre els orígens familiars i les propostes de futur conviden a tornar-hi algun dia, això presagio.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada