dimarts, 14 de gener del 2020

Torres Petit Restaurant, Manlleu

Torres Petit Restaurant, Manlleu (Osona)


Gener'20
Preu: 17,20€
Nota: 7,5

Els que duien abans el Restaurant Mas Ricart de Gurb ara han agafat aquest històric hotel de Manlleu, amb més de 100 anys d'història, i és que a la gent li va la marxa que no vegis...
I sí, l'hotel compta amb un restaurant, de fet en són dos. I el que jo he tastat avui és el dels treballadors, el de menú de 16€, i m'ha agradat i força. De fet, fins i tot li he comentat a la mestressa si havien canviat de cuiner, i no, continua siguent el seu home. Doncs molt i molt bé.
El trinxat, un plat que tenen bastant estudiat, correcte, amb un troset de gosset a sobre i una lleu traça de cansalada per allí sota camuflada.
El segon brutal, un morro de bacallà perfectament cuinat, amb una base de poma, que m'ha semblat sublim.
La crema de iogurt, penseu que la cullereta a fet "Clinc, clinc" 300 vegades. Sense comentaris. Extraordinària. Na Lourdes, una gran cap de sala.

El vi blanc, normalet, l'aigua i un cafè bo. Com sempre, torrada amb fuet i tomata, d'aperitiu.

L'única pega, el massa bon aprofitament de la sala, amb unes taules massa enganxades, on els cambrers les passaven putes cada vegada que passaven pel meu costat per no fotre'm un cop, sort que no hi havia molta gent i hi havia taules lliures, però això pot ser un gran problema alguns dies.
Hi tornaré, al centre de Manlleu, davant d'un dels meus principals clients.
Felicitats, Lourdes i companyia!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada