divendres, 11 d’octubre del 2019

La Borda del Poble, Pal (Andorra)

La Borda del Poble, Pal (Andorra)

Octubre'19
Preu: 23,5€
Nota: 8,5

En un dels pobles més bonics d'Andorra, un dels millors restaurants, qualitat preu, i és que no és fàcil menjar bé a Andorra per un preu més o menys respectable, com són 20 i escaig euros. 
El restaurant és preciós, meravellós, a l'entrada del poble, just davant del petit riu que travessa Pal. Un parell de menjadors ubicats en dos alçades diferents, i uns baixos on hi ha els serveis. Tot molt bonic, la veritat, amb una decoració molt encertada. Hi feia calor, però ho varen solucionar posant l'aire una estona, tot un detall, tenint en compte que estava jo sol, després una parella més.

Aperitiu de primer, una escudella deliciosa. Amb una petita olleta de ceràmica. Molt bé.
De segon una fideuà amb calamars exquisida, amb una presentació digna de gran restaurant. La pasta, a la cocció perfecte. Res a dir.
El segon, una vedella amb pastanaga i bolets que havia fet xup-xup durant hores, i això va fer estovar una carn que poder si no hagués estat guisada d'aquesta manera no hagués tingut una textura tan bona. Extraordinari. 
Un Costers del Segre de Baldomà, perfecte, 100% Merlot, boníssim. Amb cos, contundent, però molt apropiat pel segon plat, no així pel primer.
El iogurt amb trosets de poma és el que menys em va agradar de l'àpat. El pa boníssim. 
El servei, un 9 sobre 10. Un noi portuguès que es diu Carlos que parla molt bé el català i que és molt atent, molt. Un noi que sap apreciar les petites coses, els grans vins, les bones cerveses artesanes, amb el que t'hi fas de seguida. Un plaer.
De fet, tenien un menú de temporada per 35€ que no vaig triar, i em va oferir el que no tenien indicat, cosa que li vaig agrair i molt. Però sí és cert que hi tornaré per menjar a la carta un dia, ja que aquesta gran cuinera asturiana que em va comentar que hi havia a la cuina estic segur que em delitarà amb la seva gran virtut, que no és altre que saber cuinar i molt.
Aneu-hi, sisplau, és un lloc meravellós que convida a repetir una i una altra vegada. Sisplau, aneu-hi. Imperdonable si no hi aneu. Gràcies, cosinet, per avisar-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada