dimecres, 2 de gener del 2019

L'Estanyol, El Brull

Restaurant l'Estanyol, El Brull (Osona)
Gener'19
Preu: 20,30€
Nota: 8

Molt bé he dinat avui, al restaurant del Montanyà prop de Seva, on van els burgesos catalans a jugar a golf i on els rics hi tenen casa. I és que m'havien dit que el menú era per a gent "normal", adquisitivament parlant. I sí, no em varen enganyar. Però no us negaré que quan he arribat al pàrking i he calculat que hi havia 600.000€ només repartits  en 7 cotxes doncs, m'he acollonit!!!
El menjador és a baix, amb la plebe semirica, però jo he anat al dels senyors x error, i allí m'han servit el menú de pobres i m'he fet amic de l'amo gràcies al do que em varen donar els meus pares: la xarrera, el ser descarat i el ser un tio com cal, de vegades. Pot ser que em compri caixes, fins i tot!!!
Fesolets de Sta Pau boníssims, amb cansalada torrada. Arròs amb calamars de segon (amb molts calamars), molt i molt bo.
Un mató amb mel, un Clamor de Raïmat blanc i un cafetó correcte, amb l'aigua corresponent.
En una taula preciosa, un menjador en silenci, fins que han entrat els Marquesos de Riscal, els Comtes de la Cerdanya i els Prínceps de Beckelard!!! Nivell, pasta, savoir faire...
Hi tornaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada