dimecres, 15 de desembre del 2021

Restaurant Matilda, Sant Cugat del Vallès

Restaurant Matilda, Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental, BCN)

11 de Desembre 2021 (Aniversari 50 Anys de casats)
Preu: 30€
Nota:8,5

Feia anys que no hi havia estat. Local bonic, on ens van posar en una taula meravellosa, rodona i cantonera, perfecta, al pis de dalt.
El menú molt interessant. De primer, i després d'una cervesa artesana IPA que es fan ells mateixos i que no et cobren, un risotto boníssim, perfecte, al punt, molt saborós, diria que dels millors que he menjat mai, brutal. De segon, una cuixa d'ànec bestial, amb un puré a la taronja, que es notava subtilment. Molt bo.
Les postres poder varen ser el més fluix: vaig començar amb un pastís de formatge amb gerds que no era prou cremós, per acabar amb el gelat estil aigualit de la meva neboda petita Blau, amb la que em vaig intercanviar les postres. Cap de les dos em van entusiasmar. Sí la crema catalana de la meva neboda gran, na Ione, lo millor de les postres.
El vi, un Coto de Hayas perfecte, com el del Colom de Moià. Casualitats¡¡ 
Cigaló, aigua i un pa bestial.
Bona vetllada, bon ambient, i després a passejar per Pins del Vallès, St Pere d'Octavià o San Cucufate, el meu poble natal.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada